Testimoni Herba Maharani 3


Doc,
Saya berkahwin sudah 5 tahun saya pernah mengandung pada tahun pertama saya berkahwin selama 4 bulan tapi telah gugur dan saya ada buat D&C. sejak dari hari itu sampai sekarang saya tak mengandung. Saya dah suami saya telah membuat semua pemeriksaan terhadap badan kami. Tahun lepas kami pergi ke Klinik biasa dengan membawa report kami yang dulu. Doctor Klinik itu menyuruh suami saya untuk membuat seminal Assy di sebuah Lab kat Klang selepas seminggu doctor memanggil kami ke klinik dan beritahu kami bahawa bilangan sperma suami saya tak mencukupi dan ini disebabkan suami saya kuat hisap rokok.
Doctor, sekarang suami saya telah berhenti merokok selama 8 bulan sampai sekarang. Period saya sekarang tidak tetap seperti tahun tahun yang sebelumnya. Tahun ini pernah sekali delay 6 hari. Kali ini pula delay 8 hari. Period bulan lepas adalah 04/04/09 hari ini dah 12/05/09, saya ada buat ujian kencing dah ia menunjukkan satu garisan pekat saja nampak dan garisan satu lagi tak berapa jelas.
Doctor, sekarang saya betul-betul risau, tak tahu nak buat apa samada nak pergi jumpa sakit puan atau tunggu lagi 3 hari dan buat semula ujian kencing. Pada pendapat doctor BOLEHKAH SAYA MENGANDUNG??

Chinese physician berkata:

Puan,

Terima kasih kerana menghubungi kami.
Untuk pengetahuan cik, jika suami telah berhenti merokok dan period anda adalah tetap, peluang anda mengandung akan bertambah.

Anda juga dinasihatkan untuk membuat ujian kencing sekali lagi atau berjumpa dengan doktor untuk mendapatkan kepastian.

Memandangkan anda menghadapi masalah period yang tidak tetap, anda disarankan untuk mengambil Herba Maharani. Ia mengandungi ayam hitam (Gallus Gallus Domesticus), Cornu Cervus Nippon dan herba-herba tradisional China seperti ginseng, Concha Ostrea Gigas, Radix Angelica Sinensis dan sebagainya. Bahan utama produk iaitu Gallus Gallus Domesticus dan Cornu Cervus Nippon memperkuatkan hati, ginjal, menambahkan darah dan tenaga batin.

Fungsi-fungsi Herba Maharani adalah seperti yang berikut :
1. Menyelesaikan masalah kronik wanita dan gadis remaja (senggugut, keputihan, peredaran haid, usaha mengelakkan kemandulan dan lain-lain)
2. Amalan terbaik untuk wanita selepas bersalin (menguat dan mengecutkan otot rahim)
3. Menyelesaikan masalah sakit pinggang dan belakang, angin dalam badan, kebas
4. Awet muda, memberikan keanjalan kulit
5. Menghilangkan keletihan dengan meningkatkan kadar metabolisme

Cara pengambilan Herba Maharani :
Jika period tidak tetap & menghadapi masalah ketidakselesaan (senggugut, keputiihan, sakit pinggang), anda perlu menguatkan badan terlebih dahulu. Anda boleh mengambil Herba Maharani pada hari ke-6 period, 1 atau 2 biji bola kuning sehari & berterusan sehingga period yang seterusnya pada bulan depan.

Peringatan :
Jika rasa ‘panas badan’ (’heaty’) atau kerongkong terasa kering selepas mula makan, anda boleh:
1. Mengurangkan pengambilan menjadi satu/ separuh biji bola putih
2. Minum air garam waktu anda makan Herba Maharani
3. Elakkan makanan bersifat sejuk seperti buah tembikai dan salad sewaktu mengambil Maharani

Biasanya, anda boleh merasai keberkesanan produk selepas 2/3 bulan mengambilnya.

Sekian, terima kasih.

.
.ANDA PATUT MENCUBANYA..

Berminat untuk mendapatkan Herba Maharani, pm/call/whatsapp

Fiza : 012-4219244


No comments:

Post a Comment