My Testimoni !!

Assalamualaikum.. 

Entry kali ni Jat nak share kat korang my own testimoni pakai PB.. Serius ngeri bila perut kita buncit sampai 3 lapis, perut menggeleber, rasa angin satu badan, rasa berat badan semakin hari semakin naik.. Confirm kita semua takut bila ini semua terjadi kan..


Bagi anak dara ( belum berkahwin ) sekiranya semua yg di atas ni terjadi pada kita, cepat2 lah cari PB.. Nak tahu sebab apa bila kita tak amek kisah pasal semua tu.. Mesti ada segelintir daripada kita yg pikir, ah, lantaklah..janji pakwe aku terima aku seadanya.. Janji bakal suami aku terima diri aku sebenarnya... Tapi hakikatnya TIDAK !!!


Bayangkanlah sebelum kahwin dah x pandai jaga badan, apatah lagi selepas berkahwin? selepas bersalin anak seorang? selepas bersalin anak kedua?ketiga? Lagipun, bila badan kita semakin naik, ia akan mengundang pelbagai penyakit... Jom sama-sama kita mencegah sebelum terkena.. :)


Lihat lah bentuk badan & paha saya yg macam gedebomm gedebommm !!

Alhamdulillah, after pakai Pb secara konsisten 8 jam sehari, tiada yang mustahil.. No more diet, no more slimming centre and no more pills... Just PB + lactolite.. 

# Sharing is Caring.. ;)

No comments:

Post a Comment