Annual Dinner WE | 2012

assalammualaikum dan selamat malam..

korang tgh buat ape tuh?
tgh makan?tgh lepak2?tgh bersantai?tgh dating?
wat ever la tgh buat hape pon kan yang penting kita hepy..
^^

setelah bekerja 2 tahun lebih kat WE akhirnya ini pertama kali aku join dinner..rasa excited giler..
wuhuuu...tema merah + hitam..mmg sesuai la dgn kehadiran Gong Xi Fa Cai x lama lagi kan...
jom usha muka2 aku yang terlebih excited... ^_^

**actually 1st time pakai bulu mata pelsu taw ! apa komen anda?


** i loike merah...  


memang cantik2 belaka lah kawan2 aku semua...
yang lelaki hensem2..yang pompuan cantik2..
alahai...time ni la masing2 nak tunjukkan kecantikan yang sebenar...time keje semua biasa2 je..
 and semalam mmg hari bertuah sbb aku dpt Lucky Draw !
mmg lucky la smlm..hehe...hadiahnya IRON..
mahal tu ! apa pon aku bersyukur..
at least ada jugak dari xde kan...

meh nak share lagi pic kawan2ku yang super cantik + hensem = gorges !


** muka excited..hohoh !


** gabungan mantap 4 suara..haha !


and lastly ..............................................


** kembar tapi x serupa..hehehe !

No comments:

Post a Comment